The original concept from Bytco which brought other perspective for the brand Marie Duo. With targeted audience aged below 25years old, This unique video take you to 2 point of views from 2 characters. The cinematography itself using certain angle and of course the brand inclusion can bee seen in some scenes. This webseries purposed as the soft selling method. Bytco managed all the creation steps from concept until it released.
Webseries ini adalah salah satu konsep original Bytco yang membawa sudut pandang berbeda untuk produk Marie Duo. Dengan target konsumen dibawah umur 25 tahun, webseries ini membawa kita pada dua sudut pandang karakter berbeda. Secara sinematografi menggunakan beberapa sudut pandang dan juga insert produk dapat dilihat di beberapa adegan. Webseries ini digunakan sebagai metode soft-selling. Bytco mengelola setiap langkah kreasi dari konsep hingga perilisan setiap episode ke dalam youtube.
Year of Work: 2016
Episodes: 6 Part
Client: CV Jaya Abadi (Marie Regal)
Role: Concept, Script, Manage Pre Production, Production, Post Production, Youtube Video Release Management
LINK VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=ec6mqjGm2Gw