Citinova Web Series

Citinova’s strategy to keep close with their target audience which is targeting young families. It seems fit to put their glass product into a series of talkshow with a session of beverage making. Their product needed to be exposed in a right place, and that is youtube which is a recently popular platform to extremely close on showing the audience of what we sell with many details.

Strategi Citinova untuk mendekatkan diri pada konsumen mereka yang lebih kepada keluarga muda. Bytco memiliki konsep bahwa keluarga muda cocok untuk diperkenalkan dengan produk ini melalui rangkaian talkshow dengan didalamnya terdapat sesi membuat minuman. Produk Citinova memerlukan tempat yang benar untuk diekspos, yaitu Youtube. Youtube menjadi platform paling populer saat ini yang membawa kita jauh lebih dekat kepada audiens dan efektif dalam memberikan informasi apa yang kita jual secara mendetail.


Year of Work: 2019
Episode: 5 Part
Client: PT Diamas Star
Role: Concept, Visual Developments, Production Supervision (Direct Involvements), Release

Link : https://youtu.be/0lrsnHrZlGQ